And the winner is.... | PromZ

And the winner is….

In de volgende PromZ Magazine, die medio december in de bus valt, wordt bekend gemaakt wie de winnaar is van de PromZ Premiumpromotion of the Year 2014. Deze award focust op de power van de combinatie van premium en actiecommunicatie.

We houden de spanning er nog even in. Is het AH met zijn Boerderijmini’s of zijn WK-hamsters, Campina met Eurosparen, Jumbo met z’n juichpak of die leuke WK-actie van TUC met de Voordeurvlag? De winnaar zette heel Nederland, en zeker Promotieland, op zijn kop. Niemand die er niet over sprak, en daar doe je het als marketeers toch voor?

Eerdere winnaars
De Welpies van AH (2008), de Cassettestick van Heineken (2009), de Dutch Dress van Bavaria (2010), de actie met de vrachtwagentjes van DE (2011), de keukenmini’s van AH (2012) en de premiumpromoties van Blue Band rond het thema ‘beroepen’ (2013) waren respectievelijk de winnaars van de PromZ Premiumpromotion of the Year in de afgelopen zes jaren.