BrandPremiums aan de start van een mooie sportzomer met Hollandicons, Heldenshirt en Flaggy | PromZ

BrandPremiums aan de start van een mooie sportzomer met Hollandicons, Heldenshirt en Flaggy

Yes! Wat een prachtige EK-campagne weer, dit keer uit de koker van BrandPremiums, het bedrijf dat o.a. ook verantwoordelijk was voor het Heinkeken Samba-shirt. Wij worden er hier op de redactie van PromZ blij van.

Recentelijk lanceerde Albert Heijn de EK-campagne ‘Alles voor Oranje!’ waarbij klanten de komende weken Hollandicons sparen; tattoos en stickers met verschillende EK-emoticons waarmee iedereen zichzelf, de fiets en het huis helemaal in Oranjesferen kan versieren. De Hollandicons werden bedacht en ontwikkeld door BrandPremiums. Het custom made loyalty en premium bureau is ook verantwoordelijk voor concept en productie van het Lipton Heldenshirt, een exclusieve samenwerking tussen Unilever en Albert Heijn. Daarnaast bedacht het de Flaggy, nu verkrijgbaar bij alle filialen van het Kruidvat in Nederland en België.

“Super trots zijn we dat we voor drie prachtige merken  concepten hebben bedacht en ontwikkeld voor dit EK en waarmee Nederland kan laten zien dat ze achter Oranje staan”, aldus Gilles Heybroek, directeur van BrandPremiums. Het Heldenshirt voor Lipton is een exclusieve samenwerking tussen Unilever en Albert Heijn, waarbij je vanaf maandag bij aankoop van een aantal actieproducten €10 korting krijgt op een Heldenshirt. Met dit shirt laat je iedereen zien dat je fan bent van het Nederlands Elftal. Het helden shirt is een oranje shirt en Nederlandse vlag in één en is verkrijgbaar in een volwassen- en kindermaat.

De Flaggy, een oranje banner waarmee je je huis eenvoudig versiert, hang je met een klik-en-draai systeem binnen twee tellen aan je raam. BrandPremiums ontwikkelde en produceerde de Flaggy, die voor €6,99 verkrijgbaar is bij alle filialen van het Kruidvat in Nederland. In Belgie is een Rode Duivels variant verkrijgbaar.

Albert Heijn ondersteunt de Hollandicons met een prachtige campagne, waaronder een tv commercial waarin selectiespelers Memphis Depay, Georginio Wijnaldum, Daley Blind en Donny van de Beek een peptalk krijgen van supermarktmanager Ilse.