Coca-Cola en KNVB willen meer jeugd laten voetballen | PromZ

Coca-Cola en KNVB willen meer jeugd laten voetballen

KNVB en The Coca-Cola Company Nederland hebben hun partnership tot 2018 verlengd en de samenwerking verder uitgebreid. In navolging van de relatie tussen Aquarius (de sportdrank van Coca-Cola) en de KNVB sinds 2010, slaan de voetbalbond en Coca-Cola de komende drie jaar de handen ineen.

Centraal in deze samenwerking is het streven om meer jongeren te laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien. Ook hebben beide partijen de ambitie om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.

Excelsior
Op maandag 31 augustus klinkt het fluitsignaal voor de officiële aftrap voor het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB. Het signaal klinkt in de kantine van Excelsior in Rotterdam. Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen.