Prijswinnaars
Interimage, dat in 2008 ook winnaar werd en in eerdere jaren meermalen eervolle vermeldingen in de wacht sleepte bij deze verkiezing, was ook de winnaar in 2014. Robitex kreeg in 2014 ook een eervolle vermelding. Compacon werd eerder drie jaar achtereen de winnaar van de titel (2009, 2010 en 2011) en stond daarnaast ook vaak op het podium met een eervolle vermelding.
Interimage – goud
De jury: “Interimage staat al meer dan 25 jaar bekend om zijn innovativiteit, creativiteit professionaliteit en vakkennis, zeker op het gebied van custom made artikelen, maar ook waar het gaat om standaardartikelen. Interimage heeft een ‘outstanding performace’ en behoort tot de top van de leveranciers in Nederland. Het bedrijf werkt voor grote, gerenommeerde klanten. De gemiddelde Nederlander laat jaarlijks wel zo’n vijf producten van Interimage door de hand gaan, denk alleen al maar aan de promotionele producten voor spaaracties van supermarkten (voetbalacties bij Plus, en nu de PlusBricks) of grote A-merken als Douwe Egberts. Mede bedacht, geproduceerd en geleverd door Interimage.”
Robitex – zilver
De jury: “Robitex staat bekend als een leverancier met een aanstekelijke, enthousiaste uitstraling. Het bedrijf weet klanten te verrassen, te boeien en te binden. Robitex wordt niet in de laatste plaats geprezen om zijn innovatie, website en online diensten. Robitex is een heel mooi visitekaartje voor het vak.”
Compacon – brons
De jury: “Compacon behoort al jaren tot de top van professionele leveranciers met een deskundig, servicegericht team aan medewerkers, dat succesvolle en effectieve acties voor een breed scala aan klanten ontwikkelt en verzorgt. Compacon wordt – ook door collega’s in de branche – gewaardeerd om zijn vakkennis en creativiteit. Het bedrijf is een ambassadeur voor het vak door zijn inzet voor verdere professionalisering, zowel binnen de branche als bij opdrachtgevers.”
Pinkcube – goud
De jury: “Het vak kijkt met respect naar Pinkcube en wat de oprichters en mensen achter dit bedrijf voor elkaar boksen. Pinkcube gelooft in kennis, in focus en in specialisme. Sinds de oprichting in 2009 maken ze webwinkels waar ze trots op kunnen zijn. Inmiddels leveren ze promotieartikelen in de Benelux via 50 gespecialiseerde webshops met een assortiment van meer dan 20.000 producten. Een aanpak waarmee ze al jaren op rij heel hard groeien in vooral Nederland en België. Jury en klanten van Pinkcube prijzen o.a. het gebruiksgemak van de site, het assortiment en de snelheid van offreren en afhandelen.”
IGO Post – zilver
De jury: “IGO Post, al jaren een grote partij op het gebied van de verkoop van standaard promotionele producten via zijn catalogus, bewijst ook outstanding te zijn in online verkoop. Er is vooral lof voor het gebruiksgemak van de site, het design en alle andere belangrijke facetten die bepalend zijn voor succesvolle internetverkoop, maar in de online koers kan er nog een tandje worden bijgezet. Maar IGO Post is niet alleen ‘op papier’ een toonaangevende speler in de branche, maar zeker ook online.”
MultiGift – brons
De jury: “MultiGift is een hele solide, degelijke online leverancier, die in de promotionele productenbranche al jaren een voortrekkersrol vervult. MultiGift is een early adaptor en absoluut een partij die bij opdrachtgevers het aanzien van online verkoop van promotionele producten verhoogt, iets wat de vakjury zeer verheugt. MultiGift ziet die inspanning ook terug in een groeiend aantal loyale klanten.” |