Didix en Touch Incentive samen in Touch of Didix | PromZ

Didix en Touch Incentive samen in Touch of Didix

Didix, actief op het gebied van cadeaukaarten en leisure promoties, vormt een nieuwe onderneming met Touch Incentive Marketing, specialist in loyalty en sales promoties. Touch of Didix, bedient de zakelijke markt met een breed aanbod travel, leisure & lifestyle giftcards en vouchers.

Boudewijn Jansen, ceo en oprichter van Didix: “Didix profiteert van de kennis en expertise van Touch op het gebied van b-to-b marketing en sales. Naast bestaande content zal het Didix-inkoopteam producten ontwikkelen die geschikt zijn voor zakelijke toepassingen.”
Dennis van den Berg, managing director en oprichter van Touch Incentive en eindverantwoordelijk voor Touch of Didix: “De joint venture speelt in op de toenemende vraag naar giftcards in het zakelijke segment alsmede trends als e-fulfilment en gewenste keuze in cadeau assortiment.”

Didix
Didix is sinds 2009 actief in de giftcard branche, leisure promotions en restaurant kortingskaarten in Nederland, Engeland en België. Didix is eigenaar van bekende cadeauconcepten in Nederland zoals RestaurantCadeau, Diner Jaarkaart, Nederlandse Sauna Cadeaubon, De Nationale Kadobon, HEMA Lekker Weg belevenisboxen en Restaurant Choice.
Tevens voert Didix de vertegenwoordiging van cadeaukaarten voor externe verkoop van bedrijven als de Bijenkorf, HEMA, Karwei, Perry Sport en Intratuin. Sinds september 2013 heeft participatiemaatschappij Waterland een meerderheidsbelang in Didix.

Touch Incentive Marketing
Touch verzorgt sinds 1999 voor vele vooraanstaande organisaties in de Benelux loyalty programma’s en sales promoties. Touch is een listed marketing services leverancier bij ondernemingen als Heineken, ING en Unilever. De door Touch verworven B-to-B distributie rechten van Pathé zijn ondergebracht in Touch of Didix.