Goud Uberconnected ontwikkelt bokbiercampagne Grolsch | PromZ

Goud Uberconnected ontwikkelt bokbiercampagne Grolsch

‘Het is weer om te genieten’ is het thema van de najaarscampagne, die Goud Uberconnected heeft ontwikkeld voor de drie bokbieren van Grolsch: Rijke Herfstbok, Gerijpte Herfstbok en Winterbok. De activerende campagne is onlangs met behulp van pos-materiaal uitgerold op de winkelvloer. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van print, bioscoop en bumpers bij RTL Weer.

 

Een belangrijke rol is weggelegd voor online en social media. Er zijn drie commercials ontwikkeld, die de introductie van elk van de drie bokbieren gedurende het najaar online ondersteunen. Via de campagne-website www.hetisweeromtegenieten.nl gaat Grolsch onder meer op zoek naar het Nationale Weergevoel. Hierbij gaat het niet om wat de weersomstandigheden in Nederland daadwerkelijk zijn, maar om hoe ze worden ervaren. Deze weergevoelens worden online gedeeld en verzameld om daarna vertaald te worden naar de weerkaart, die het Nationale Weergevoel weergeeft. Wat dat gevoel ook moge zijn, voor de bokbieren van Grolsch is elke vorm van herfstweer, weer om te genieten.

 

Uitbreiding

Goud Uberconnected, gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam, heeft onlangs ook 9 nieuwe mensen aan zijn team toegevoegd. In totaal werken er nu ruim 70 mensen. Om alle mensen een goede plek te geven, heeft het bureau inmiddels ook een nieuwe kantoorruimte in het Stadion betrokken. Naast de nummers 6 en 7 opereert Goud Uberconnected nu ook vanuit nummer 39.