Heineken en Praxis bij leukste Koningsdaginhakers | PromZ

Heineken en Praxis bij leukste Koningsdaginhakers

Zo, de kop is eraf. Nederland heeft zijn eerste echte Koningsdag nieuwe stijl beleefd. De nieuwigheid leverde gemengde gevoelens en gemengde reacties op. Maar wat bleef, als vanouds, waren de zogeheten inhakers.

Heineken scoorde hoog met het duidelijke beeld van een goed gevuld Heineken-bierglas en de heldere tekst ‘Wuiven doe je gelukkig maar met één hand.’
Doe-het-zelf zaak Praxis oogstte lof met het zelfbouw winkeltje (doet ons he-le-maal niet aan het winkeltje van AH denken…). Het ging om een pop-up store die men kon maken van een Praxis-verhuisdoos. Alle instructies voor het bouwwerk stonden op de site van Praxis.
Ook het advertentiebeeld van America Today werd heel leuk gevonden. Daarop was het gezicht van koning Willem-Alexander te zien, ergens in een massa mensen, deels uitgedost in oranje, met de tekst ‘Where’s Willy?’
(bron: Verse Reclame)

Op naar Koningsdag 2016!