Loyaliteitsprogramma Media Markt doet ’t goed | PromZ

Loyaliteitsprogramma Media Markt doet ’t goed

Media Markt heeft in een half jaar tijd 500.000 clubleden geregistreerd voor zijn Media Markt Club, een loyaliteitsprogramma met extra services en persoonlijke aanbiedingen voor klanten van de elektronicaketen. De persoonlijke benadering blijkt een succes.

‘Dat Media Markt na de lancering in januari binnen no time een half miljoen clubleden aan zich heeft weten te binden, laat zien dat consumenten behoefte hebben aan dit soort initiatieven die een meer persoonlijke benadering mogelijk maken,’ aldus een bericht van Media Markt.

 

Upgrade in 2017

Media Markt hoopt begin 2017 de grens van één miljoen leden te bereiken. Zodra dit aantal is bereikt, kan de achterliggende techniek verder worden geoptimaliseerd om voorzichtig de eerste ‘gesegmenteerde’ campagnes uit te rollen. Voor deze technologische ontwikkelingen kiest de retailer ervoor om eerst de club te introduceren in alle veertien landen waar Media Markt actief is. Duitsland en Griekenland zijn al live, Zweden volgt binnenkort.