Home > NewZ > Meer beleving bij Intertoys
Test
“Spelen is ontzettend belangrijk en dat gaat veel verder dan speelgoed alleen. Deze proefwinkels nodigen uit om te spelen en zijn voor ons als een test; ze stellen ons in staat om te leren van onze klanten en klantjes. Gaandeweg zullen we elementen toevoegen en verwijderen om te kunnen testen waar onze klanten blij van worden. Een ding staat vast: in de nieuwe winkelformule van Intertoys komt hoe dan ook meer ruimte voor beleving. Het is onze eerste stap in de ontwikkeling naar het nieuwe Intertoys, het meest speelse merk van Nederland,” stelt Bax.
bron: o.a. Tijdschrift voor Marketing/Profnews
GERELATEERDE ARTIKELEN
Fijne Feestdagen!
PromZ wenst iedereen fijne feestdagen en zowel privé als zakelijk een goed 2018. Volgend jaar kunt u weer rekenen op onze emailnieuwsbrieven, twee maal de...
Nieuw: Relatiegeschenken.com
Begin 2017 presenteert Relatiegeschenken.com zich als een nieuwe online leverancier voor relatiegeschenken. Het bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen De Knegt & Leeflang en...
Promodruk stijgt naar recordhoogte
ContrastDe ontwikkeling van de promodruk in Nederland staat in schril contrast met die in het buitenland, aldus Distrifood. Maar volgens Patrick van der Zee, retail...