Home > NewZ > Promodruk stijgt naar recordhoogte
Contrast
De ontwikkeling van de promodruk in Nederland staat in schril contrast met die in het buitenland, aldus Distrifood. Maar volgens Patrick van der Zee, retail director IRI Nederland, gaat de promodruk in Nederland het komende jaar niet omlaag. “Promotie blijft voor retailers een belangrijke knop om aan te draaien om op korte termijn bij te sturen. En promoties kunnen wel degelijk een positief effect op de omzet hebben, als ze worden uitgevoerd op de juiste plaats en het juiste moment.”
GERELATEERDE ARTIKELEN
Fijne Feestdagen!
PromZ wenst iedereen fijne feestdagen en zowel privé als zakelijk een goed 2018. Volgend jaar kunt u weer rekenen op onze emailnieuwsbrieven, twee maal de...
Nieuw: Relatiegeschenken.com
Begin 2017 presenteert Relatiegeschenken.com zich als een nieuwe online leverancier voor relatiegeschenken. Het bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen De Knegt & Leeflang en...
Meer beleving bij Intertoys
Test“Spelen is ontzettend belangrijk en dat gaat veel verder dan speelgoed alleen. Deze proefwinkels nodigen uit om te spelen en zijn voor ons als een...