PromZ Event 2016 vernieuwd | PromZ

PromZ Event 2016 vernieuwd

PromZ Event, de vakbeurs voor marketeers en inkopers uit het bedrijfsleven die plaatsvindt op 23 en 24 maart 2016 in de Jaarbeurs Utrecht, is vernieuwd met het platform ‘Je klant in beweging’ waar u specialisten op het gebied van actie- en dialoogmarketing ontmoet.
Uit onderzoek onder bezoekers van PromZ Event, de grootste beurs op het gebied van promotionele producten, gadgets & (corporate) gifts en loyaltyprogramma’s, bleek dat de beurs best een breder aanbod van producten en diensten op het vlak van actiemarketing mag laten zien. Vandaar het nieuwe platform ‘Je Klant In Beweging’. Een groot deel van de bezoekers van PromZ Event is namelijk (ook) beslissingnemer op het gebied van actiemarketing.

 

Compleet aanbod

Zo kunnen bezoekers in één dag het complete aanbod bekijken en zich laten inspireren door alle nieuwe ontwikkelingen op hun vakgebied. In combinatie met ‘Je klant in beweging’ wordt PromZ Event nog meer een evenement voor marketeers die met active marketing bezig zijn.

Duizenden marketeers en inkopers

De beurs PromZ Event telt zo’n 170 exposanten (de gerenommeerde leveranciers van premiums en relatiegeschenken) en trekt duizenden marketeers en inkopers, werkzaam op de afdelingen directie, marketing, management, product en/of sales management en communicatie in het bedrijfsleven, overheid en non-profit. De beurs vindt dit jaar voor het 16e achtereenvolgende jaar plaats, in Hal 3 van de Jaarbeurs Utrecht (beide dagen open van 10 tot 17 uur).
Op PromZ Event vindt u ook de GadgetZone (noviteiten), het Specialistenplein (specialisten in één product(groep) en het BrandZ Pavilion (aanbieders van bekende (retail)merken in b-to-b).

Bezoek is kosteloos na voorregistratie: zie www.promzevent.nl Met de entreekaart heb je ook toegang tot de aanpalende beurs ‘Je Klant In Beweging’, ook in Hal 3 van de Jaarbeurs.