Samenwerking Jumbo en Woezel & Pip | PromZ

Samenwerking Jumbo en Woezel & Pip

Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren om te kiezen voor een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen.

 

De artikelen zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen. De in totaal circa 25 items uit de nieuwe lijn zijn allemaal afkomstig uit de Tovertuin, de tuin waar de characters Woezel & Pip hun spannende avonturen beleven. De eerste artikelen die vanaf nu exclusief bij alle Jumbo-winkels verkrijgbaar zijn, zijn vrolijke boomgaard appeltjes, vrolijke boomgaard peertjes, 30+ kaaskoppen en 30+ naturel smeerkaas. De komende weken komen er steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels.
 

 

Gezonde keuzes

Ed van de Weerd, commercieel directeur bij Jumbo Supermarkten: “Vooral als het gaat om kinderen, vinden we gezondere keuzes maken belangrijk. Daarom hebben we nu de handen ineen geslagen met Woezel & Pip en samen nieuwe producten ontwikkeld.”

Dinand Woesthoff, CEO van Dromenjager, het mediabedrijf achter het populaire kindermerk Woezel & Pip: “Woezel & Pips Tovertuin is de ideale plek als positieve inspiratiebron voor jonge kinderen en gezinnen, waar alle aspecten van het leven samenkomen. Met trots kondigen we deze langdurige samenwerking met Jumbo aan.”