Zaakado lanceert The Loyalty Circle | PromZ

Zaakado lanceert The Loyalty Circle

Zaakado heeft voor de business to businessmarkt een nieuw spaar- en loyaliteitsprogramma ontwikkeld. Daarmee laat de gever de ontvanger sparen voor promotiemateriaal of artikelen die de werknemers van de ontvanger specifiek op hun werk kunnen gebruiken.

“Het concept is ontstaan omdat er bedrijven zijn die relaties hebben die liever niet willen dat hun medewerkers(individueel) kunnen sparen voor luxe geschenken, denk aan de zakelijke relaties van fabrikanten en groothandels,” aldus William Schildwacht van Zaakado. Hij legt uit: “Stel, u verkoopt lampen en armaturen aan groothandels. Deze groothandel spaart vervolgens voor pennen en bedrijfskleding met logo. De gespaarde relatiegeschenken worden weer gegeven aan de elektriciens en aannemers die bij deze groothandel inkopen.”

Naast de pennen en de kleding noemt Schildwacht artikelen als snoeppotten met logo, visitekaartjes, het laten wassen van de auto, autobelettering, veiligheidshelmen etc. “Eigenlijk alles wat je voor het bedrijf kunt gebruiken.”
 

Cirkel

Schildwacht: “Aangezien de bedrijven, die het loyaliteitsprogramma inzetten, hun deelnemende klanten de mogelijkheid geven zichzelf te promoten en daardoor sterkere partners te worden zou je kunnen zeggen dat het bedrijf uiteindelijk meer omzet van zijn (deelnemende) klanten kan verwachten. Oftewel een cirkel, ontstaan vanuit loyaliteit. Vandaar de naam The Loyalty Circle.”

Meer informatie: info@zaakado, tel. 085-4863750